La psicopedagogia i les dificultats ens els aprenentatges

La psicologia escolar pretén aconseguir que els nens puguin assolir els aprenentatges d’acord a les seves capacitats i potencialitats, buscant sempre un equilibri entre les capacitats cognitives i emocionals.

Sabem que quan apareix un baix rendiment escolar alguna cosa està passant en els nostres fills; de vegades poden ser qüestions emocionals-temporals o causes pròpies de les etapes evolutives (entrada a l’adolescència etc), o bé com a resultat d’un fet estressant (separació dels pares, canvi de residència etc.), però d’altres vegades, la causa és un trastorn específic en els aprenentatges. És en aquest moment que un diagnòstic precoç i acurat per delimitar concretament les dificultats, pot ajudar a el nen a seguir els aprenentatges d’una forma adequada, amb seguretat i autoestima.

És important visitar el psicòleg quan observem en els nostres fills quan:

  • Dificultats en l’aprenentatge de la lecto-escriptura
  • Dificultats en la comprensió en l’inici de la lectura o, posteriorment en la lectura d’enunciats i textos
  • Dificultats per aprendre els dies de la setmana, els mesos de l’any, les hores…
  • Una davallada en el rendiment escolar
  • Desmotivació per anar a l’escola
  • Conducta negativa en tot allò relacionat amb les tasques escolars

Si observem aquestes dificultats en els fills o teniu qualsevol dubte, podeu concertar una primera visita amb el nostre equip de psicopedagogs. Us esperem!

CIM Centre de Piscologia i Logopèdia: Tel. 933876050 - contacta@cim-psicologia.com
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s